11. 11. 2016 | Petra Vrbová
AdWords nabízí velmi užitečný přesto poměrně podceňovaný prostředek porovnání s konkurencí. Jedná se o tzv. Statistiky aukcí. Tato šikovná funkce vám pomůže identifikovat, jak si stojíte s konkurencí v rámci reklamy.
Můžete si ho vygenerovat ve vašem účtu buď na úrovni kampaně, reklamní sestavy nebo klíčového slova, a to pod tlačítkem - Podrobnosti – kde si vyberete, zda chcete zobrazit Statistiky aukcí“Vše“ nebo jen “Vybrané“.
Mějte pouze na paměti, že tento přehled poskytuje informace o ostatních inzerentech, kteří se účastnili stejných aukcí jako vy, což neznamená, že ostatní inzerenti používají stejná nastavení reklam jako vy.
Jedná se o konkrétně o následující informace:
Pro příklad z praxe se podívejte na Screenshot níže. Jedná se o přehled Statistiky aukcí pro vybraných 15 konkurentů. Kontrolní otázka na závěr – když se podíváte na tento přehled, který konkurent je nejnebezpečnější?