Advantage+ pro automatické zlepšení vašich reklam

30. 10. 2022 | Jan Matyáš

Advantage+ není až tak horkou novinkou, protože už dříve fungoval pod názvem Dynamic experiences. Advantage+ je vlastně novější verzí. Kam až ho necháte zajít, je na vás. Optimalizace funguje v několika úrovních. Pracuje s budgetem, katalogy, umístěním…

Tento blog bude právě o kreativní části.

Jak Advantage+ funguje v rámci kreativní části:

  1. Nahrajete obrázek nebo video, jak jste zvyklí, s variací textů.
  2. Vyberete, do jaké míry chcete původní verzi upravit.
  3. FB vytvoří x-verzí a začne je zobrazovat dynamicky - každé osobě v té podobě, která má větší šanci vyvolat reakci.

Kdy můžeme Advantage+ využít naplno:

  1. Jeden obrázek či video.
  2. Optimalizace pouze pro Návštěvnost a Konverze.
  3. Reklama musí obsahovat prolink na website.
  4. Každý Ad set může mít jen jednu reklamu.

V čem přesně Advantage+ upravuje reklamu:

V rámci nahraného média je to:

  1. kontrast a světlo,
  2. použití filtru,
  3. úprava poměru stran,
  4. přidání šablon v katalogu,
  5. přidání hudebního podkladu do videa (omezený výběr melodií).

V rámci ad-levelu je to:

  1. Volba vhodného mixu textu nadpisů. Lze nastavit i do míry, kdy může prohazovat nadpisy s textem a obráceně.
  2. Zobrazení hodnocení nebo počtů followerů vaší stránky, pokud jsou pozitivní, přímo v reklamě.
  3. Zobrazení pouze relevantních komentářů k reklamě.

Jak se k jednotlivým vylepšením Advantage+ propracovat?

Jak padlo v úvodu, stačí nahrát dané médium a po zvolení “Crop” části vás tam FB sám nasměruje:

Příklad úpravy vám FB zobrazí v pravém sloupci. Pak už je na vás, jestli ho necháte plně automatizovat (4/4 fully), nebo jestli povolíte jen základní úpravy.