30. 10. 2022 | Jan Matyáš
Advantage+ není až tak horkou novinkou, protože už dříve fungoval pod názvem Dynamic experiences. Advantage+ je vlastně novější verzí. Kam až ho necháte zajít, je na vás. Optimalizace funguje v několika úrovních. Pracuje s budgetem, katalogy, umístěním…
Tento blog bude právě o kreativní části.
Jak Advantage+ funguje v rámci kreativní části:
- Nahrajete obrázek nebo video, jak jste zvyklí, s variací textů.
- Vyberete, do jaké míry chcete původní verzi upravit.
- FB vytvoří x-verzí a začne je zobrazovat dynamicky - každé osobě v té podobě, která má větší šanci vyvolat reakci.
Kdy můžeme Advantage+ využít naplno:
- Jeden obrázek či video.
- Optimalizace pouze pro Návštěvnost a Konverze.
- Reklama musí obsahovat prolink na website.
- Každý Ad set může mít jen jednu reklamu.
V čem přesně Advantage+ upravuje reklamu:
V rámci nahraného média je to:
- kontrast a světlo,
- použití filtru,
- úprava poměru stran,
- přidání šablon v katalogu,
- přidání hudebního podkladu do videa (omezený výběr melodií).
V rámci ad-levelu je to:
- Volba vhodného mixu textu nadpisů. Lze nastavit i do míry, kdy může prohazovat nadpisy s textem a obráceně.
- Zobrazení hodnocení nebo počtů followerů vaší stránky, pokud jsou pozitivní, přímo v reklamě.
- Zobrazení pouze relevantních komentářů k reklamě.
Jak se k jednotlivým vylepšením Advantage+ propracovat?
Jak padlo v úvodu, stačí nahrát dané médium a po zvolení “Crop” části vás tam FB sám nasměruje:
Příklad úpravy vám FB zobrazí v pravém sloupci. Pak už je na vás, jestli ho necháte plně automatizovat (4/4 fully), nebo jestli povolíte jen základní úpravy.