Connected TV - reklama v digitální televizi (Smart TV)

Connected TV (CTV) kombinuje televizní obsah a internet. Umožňuje chytré reklamy a cílení a zasáhne tak publikum přímo v jejich obýváku bez nutnosti nákupu televizní reklamy.

Smart TV (v zahraničí Connected TV) měla v roce 2022 zásah do 44 %, tj. 3,8 milionu z české populace starší 16 let. Oblíbená je především u lidí do 55 let, kteří ji nejčastěji využívají pro sledování streamovaného digitálního obsahu. Vedle klasického televizního vysílání se jedná o nejsledovanější média, a tedy i prostor pro nejlepší zásah, co se propagace týče.

Používání chytré televize podle pohlaví a věku

Zdroj: ČSÚ, 2023

Uživatelé přestávají sledovat televizi - zasáhněte je na Smart TV

Tento obsah nejčastěji lidé konzumují skrze tzv. VOD (video on demand) – mezi nejznámější patří světový Netflix, Disney+ nebo české Voyo. Zároveň je v ČR velice rozšířené přehrávání videí na YouTube právě skrze Smart TV. Uživatelé YouTube v roce 2022 v průměru denně zhlédli 700 milionů hodin videí na připojené televizi. Jedná se tak o skvělou možnost, jak zasáhnout efektivně a levně lidi u televizí, bez nutnost nákupu standardní televizní reklamy.

V době, kdy mladí uživatelé (nejčastěji generace Z a millenials) přestávají sledovat televizi a konzumují obsah na internetu, na YouTube nebo skrze přeplacené služby jako je Netflix, je velice důležité do celkového mixu zapojit i cílení na Smart TV.

Díky DV360 řídíte a plánujete reklamu napříč formáty

Reklamu pro Smart TV jde dnes nakoupit například skrze platformu Display & Video 360 od Google, kde ji lze následně kombinovat s dalšími platformami jako jsou RTB videa napříč internetem nebo bannerové kampaně. Inzerent má tak šanci řídit frekvenci napříč formáty a zařízeními a efektivně plánovat investici.

Demografie publik

Zdroj: The Media Leader UK, 2024

Výhody Connected TV:

  • Přesné cílení reklam na vámi vybranou cílovou skupinu.
  • Propojení s daty a dalšími kampaněmi v digitálním prostředí.
  • Efektivní řízení frekvence napříč digitálními kanály.
  • Možnost měření a vyhodnocování v reálném čase.
  • Vysoká míra zapojení diváka - možnost doplnění QR kódu a tlačítka.

Pro nákup používáme:

Pomocí nich se dostaneme do většiny webů a platforem.

Díky tomu můžete nakupovat video a bannerovou reklamu a v rámci DV 360 tak řídit frekvenci napříč YouTube a bannery. Je možné nakupovat i audio nebo bannerovou reklamu na Spotify nebo třeba i DOOH (digital out of home - digitální venkovní reklamu).

Ozvěte se nám a připravíme plán na míru

PORTFOLIO

Máme bohaté zkušenosti s PR v nejrůznějších oblastech – farmacie, zdravotnictví, lázeňství, obchodní centra, marketing, architektura, kultura, školství, logistika a mnoho dalšího. Jsme schopni Vás dostat do B2B i B2C médií.
Více o emailingu v blogu zde »

REFERENCE

PROČ SI KLIENTI VYBÍRAJÍ
LCG New Media?

Řídíme marketing firmy
v souvislostech
Neúčtujeme
hodinovou sazbu
Inovujeme a testujeme
Méně značek, větší péče
Vše pod jednou střechou
Pořádek dělá dlouhodobé partnery
Řídíme marketing v souvislostech
Propojujeme kreativu, strategii a data. Budete přesně vědět, co děláme, proč to děláme a jaký bude výsledek. Díky tomu jsme schopni dosáhnout ambiciózních cílů.
Neúčtujeme hodinovou sazbu
Pro každou spolupráci si předem odsouhlasíme fee a scope of work. Namísto trackování času se zaměřujeme na kvalitu odvedené práce.
Inovujeme a testujeme
Neustále zkoušíme nové reklamní formáty, nástroje, software i systémy. Budete mít od nás neustálý přísun inovací a novinek, které se zrovna objeví na trhu. Vše důkladně testujeme a dlouhodobě zůstáváme pouze u toho, co přináší jasné výsledky.
Méně značek, větší péče
Majitelé firmy jsou zároveň špičkovými konzultanty a účastní se většiny strategických schůzek s klienty společně s projektovými manažery. Nejsme klikači se stovkami klientů. Máme kapacitu nižších desítek projektů, abychom vám mohli věnovat vysoce individuální péči odborníků z různých oblastí.
Vše pod jednou střechou
Naší filozofií je práce v souvislostech. Proto propojujeme více specializací a máme vlastní kreativní, strategický i analytický tým. Po celou dobu spolupráce vám budou k dispozici kvalifikovaní konzultanti, kteří jsou schopni s vámi řešit problémy nad rámec marketingu.
Pořádek dělá dlouhodobé partnery
S klienty pracujeme dlouhodobě a záleží nám na vzájemném vztahu. Proto jsme k vám naprosto transparentní. Vždy budete vědět, co se děje a proč se to děje. Aktivně vám budeme dávat doporučení nejen pro další rozvoj a zlepšení marketingu, ale také pro úspory nákladů.

KONTAKTUJTE NÁS

Hledáte pomoct v marketingu a obchodu? Ozvěte se nám.
Stačí říct, co potřebujete a my vymyslíme, jak se tam dostat.

Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním údajů dle těchto Zásad o zpracování osobních údajů »

KANCELÁŘ

LCG New Media, s.r.o.
Pernerova 659/31a
186 00 Praha 8 – Karlín
KONTAKT
SPOJTE SE S NÁMI