12. 3. 2015 | Bc. Kristýna Jonáková
Jak už mnoho z vás ví, Facebook v roce 2015 opět snížil organický dosah. Proto, aby měli vaše příspěvky u fanoušků nějakou odezvu, musíte teď, více než kdy jindy dbát na to, jaký obsah svým fanouškům servírujete.
Důležité je vytvořit takový obsah, aby dostatečně zaujal. A jaký typ obsahu můžete použít? Zkuste své fanoušky vzdělávat, informovat a hlavně pobavit a inspirovat. Toto neplatí jen pro Facebook, ale i pro ostatní sociální sítě, jako je Twitter, Google+ a další. Obsah by rozhodně neměl být jednotvárný.
A co tedy může být obsahem?
- Vytvářejte seznamy
Zkuste například udělat seznam deseti typů, jak vytvořit dobré video, popřípadě jakýkoli “to do list“ , který se váže na vaše podnikáním. Vytváření tohoto typu obsahu funguje a fungovat bude.
- Infografika
Chcete prezentovat nějaké zajímavé informace? Zkuste je přetvořit do infografiky.
- Slideshare
Vytvořili jste zajímavou prezentaci, o kterou se chcete podělit? Využijte tuto vizuální platformu.
- Top 10 listy
Sestavte vlastní žebříček top 10 fotografií, jídel, článků, prostě všeho co se slučuje s vaším podnikáním.
- Statistiky
Zapojte do svého obsahu občas nějaké statistiky. Je jedno, zdali budou sestavené přímo z vašich interních dat, případně z dat druhých stran.
- Ebook
Na ukázky toho, jak vypadá takový ebook se můžete podívat na odkazech níže:
www.lcgnewmedia.cz/pinterest-pro-firmy/
www.lcgnewmedia.cz/ebook-zdarma-google-seo/
Co dalšího zařadit do obsahu:
- Foto
- Video
- Novinky, články
- Obecné informace
- Case studies
- Blog
Pokud nevíte, jaký obsah zobrazovat vašim fanouškům na sociálních sítích, kontaktujte nás a my vám rádi poradíme.