10 druhů videí pro váš obsah

10. 7. 2019 | Markéta Lasotová

Video je skvělý formát pro vaše sociální sítě. Jaký druh, ale vybrat? Připravili jsme pro vás seznam těch nejlepších, mezi kterými si lehce najdete ten svůj.

  1. Představení produktu

    Video je perfektní na předvedení všech výhod vašeho produktu. Vzpomeňte si na staré dobré teleshopingy, kde vám moderátor předvádí, co všechno produkt umí a jak vypadá ze všech stran.

    youtube.com/watch?v=VzbmC91slqc

  2. Kdo jste

    Ukažte světu, co jste zač. Během pár minut dokážete díky videu ukázat, co vaše společnost dělá, jaké jsou vaše hodnoty, předvést reference nebo seznámit sledující s klíčovými lidmi ve firmě. Cílem brand videa je vytvoření brand awareness a vzbudit zájem ve vaší cílové komunitě o vaši značku.

    youtube.com/watch?v=iz4MIheRhpM

  3. Event

    Pokud vaše firma pořádá konference, koncerty, výstavy nebo jakékoliv jiné eventy, pak je téměř vaší povinností takovou událost zaznamenat na video. Nejlíp tak dokážete zachytit atmosféru z dané akce. Účastníkům připomenete hezké vzpomínky a ty, co chyběli třeba přesvědčíte, že příště by si váš event neměli nechat ujít.

    youtube.com/watch?v=q7tVcDXpQWo

  4. Interview, Q&A

    Dalším skvělým druhem videa jsou rozhovory s odborníky z vašeho oboru. Vybudujete si díky tomu důvěru a autoritu u vaší cílové skupiny. Hledejte takové lidi, kteří mají na váš obor zajímavý pohled nebo sdílejí vaši vizi. Skvělé je i zapojení tzv. Questions & Answers, které si můžete připravit dopředu a zapojit tak diváky.

    youtube.com/watch?v=BXJ3sebNGeU

  5. Vzdělávací, How-to, Tutorial

    V případě, že je možné váš produkt nebo službu používat různými způsobu ukažte to svojí cílové skupině. Vysvětlete jim, jak přesně se váš produkt používá, jak funguje vaše služba hezky krok za krokem. Zkrátka vzdělávejte svoje publikum.

    youtube.com/watch?v=uXO7plU5dJ8

  6. Behind the scene

    Vezměte svoje publikum do zákulisí vaší firmy. Nebojte se ukázat, co se skrývá tzv. za oponou výroby vašeho produktu. Lidi mají rádi pocit, že ví něco extra a vytvoříte si díky tomu bližší pouto se svým publikem.

    youtube.com/watch?v=P_JuQCiKWUc

  7. Animované video

    Animovaná videa jsou perfektní, pokud potřebujete vysvětlit nějaký abstraktní produkt nebo službu. Zkrátka něco, co si člověk jednodušeji zapamatuje a vybaví pomocí obrázků, symbolů a barev.

    youtube.com/watch?v=1aEiF2X3pLQ&list

  8. Case study

    Ukažte svým klientům a zákazníkům, jak řešíte jejich problémy. Jak postupujete při práci a ukažte jim svoje nejpovedenější zakázky. Díky tomu opět získáte silnější pověst odborníků v dané oblasti a budoucí klient uvidí, jestli, to, co děláte je opravdu to, co hledá.

    youtube.com/watch?v=tyVcfUYdGro

  9. Live Video

    Livestreamy jsou ideální pro vybudování silnějšího vztahu s komunitou. Livestreamovat můžete jakoukoliv událost, rozhovor nebo třeba dění ve vaší firmě.

    facebook.com/galerie.harfa

  10. 360° a Virtual Reality

    S 360°videem můžete svoje publikum zasadit přímo do víru dění. Což je skvělé, pokud třeba pořádáte nějakou událost, chcete ukázat zajímavé místo nebo třeba vaši prodejnu.

    youtube.com/watch?v=FEwC798hNyI