10. 7. 2019 | Markéta Lasotová
Video je skvělý formát pro vaše sociální sítě. Jaký druh, ale vybrat? Připravili jsme pro vás seznam těch nejlepších, mezi kterými si lehce najdete ten svůj.
Video je perfektní na předvedení všech výhod vašeho produktu. Vzpomeňte si na staré dobré teleshopingy, kde vám moderátor předvádí, co všechno produkt umí a jak vypadá ze všech stran.
Ukažte světu, co jste zač. Během pár minut dokážete díky videu ukázat, co vaše společnost dělá, jaké jsou vaše hodnoty, předvést reference nebo seznámit sledující s klíčovými lidmi ve firmě. Cílem brand videa je vytvoření brand awareness a vzbudit zájem ve vaší cílové komunitě o vaši značku.
Pokud vaše firma pořádá konference, koncerty, výstavy nebo jakékoliv jiné eventy, pak je téměř vaší povinností takovou událost zaznamenat na video. Nejlíp tak dokážete zachytit atmosféru z dané akce. Účastníkům připomenete hezké vzpomínky a ty, co chyběli třeba přesvědčíte, že příště by si váš event neměli nechat ujít.
Dalším skvělým druhem videa jsou rozhovory s odborníky z vašeho oboru. Vybudujete si díky tomu důvěru a autoritu u vaší cílové skupiny. Hledejte takové lidi, kteří mají na váš obor zajímavý pohled nebo sdílejí vaši vizi. Skvělé je i zapojení tzv. Questions & Answers, které si můžete připravit dopředu a zapojit tak diváky.
V případě, že je možné váš produkt nebo službu používat různými způsobu ukažte to svojí cílové skupině. Vysvětlete jim, jak přesně se váš produkt používá, jak funguje vaše služba hezky krok za krokem. Zkrátka vzdělávejte svoje publikum.
Vezměte svoje publikum do zákulisí vaší firmy. Nebojte se ukázat, co se skrývá tzv. za oponou výroby vašeho produktu. Lidi mají rádi pocit, že ví něco extra a vytvoříte si díky tomu bližší pouto se svým publikem.
Animovaná videa jsou perfektní, pokud potřebujete vysvětlit nějaký abstraktní produkt nebo službu. Zkrátka něco, co si člověk jednodušeji zapamatuje a vybaví pomocí obrázků, symbolů a barev.
Ukažte svým klientům a zákazníkům, jak řešíte jejich problémy. Jak postupujete při práci a ukažte jim svoje nejpovedenější zakázky. Díky tomu opět získáte silnější pověst odborníků v dané oblasti a budoucí klient uvidí, jestli, to, co děláte je opravdu to, co hledá.
Livestreamy jsou ideální pro vybudování silnějšího vztahu s komunitou. Livestreamovat můžete jakoukoliv událost, rozhovor nebo třeba dění ve vaší firmě.
S 360°videem můžete svoje publikum zasadit přímo do víru dění. Což je skvělé, pokud třeba pořádáte nějakou událost, chcete ukázat zajímavé místo nebo třeba vaši prodejnu.