Edenred

Edenred

Klient: Edenred CZ s.r.o.
Obor: Stravenky a zaměstnanecké benefity
Kampaň: FB, Lin & IG profily (správa sociálních sítí), Performance & Branding
Období spolupráce: 2017 – 2020

  ZADÁNÍ

Se společností Edenred jsme navázali spolupráci v lednu 2017. Hlavními cíli této spolupráce bylo primárně oživit stagnující aktivitu na Facebook stránce, přiblížit cílovým skupinám výhody karet, komunikovat šíři užití karet a stravenek, zvýšit povědomí o volnočasových benefitech a komunikovat aktivity a nové projekty Edenred.

Sekundárními cíli zde bylo zaktivovat stávající publikum fanoušků a také počet fanoušků navýšit o aktuální uživatele jak papírových, tak kartových produktů Edenred. Na ně následně cílit specifické kampaně platné právě pro jednotlivé produkty Edenred.

  ZPRACOVÁNÍ

Při tvoření obsahu pro společnost Edenred jsme postupovali jak v rámci standardních produktových postů, tak i prostřednictvím virálního šíření soutěžních postů a také rad a doporučení týkající se rovnováhy mezi osobním a pracovním životem, zdravého životního stylu a psychické pohody aj.

Na základě detailní provedené analýzy nad daty klienta jsme zjistili, že fanoušci jsou z podstaty soutěživí, zajímají o vaření, jídlo, kuchyňské vybavení ale zejména slevové portály, což odpovídá jejich vysokému zájmu o soutěže a výhry. Během spolupráce mohli soutěžící vyhrávat například pobyty v partnerských zařízeních v různých lokalitách České republiky, nebo standardně soutěžili o přednabité karty k volnému čerpání u partnerů Edenred.

Vyhrajte noc pro dvě osoby v Apartmány ČESKÝ RÁJ & Biokolna. Napište nám alespoň jedno jméno zámku nebo hradu, který se...

Zveřejnil(a) Stravenky a volnočasové benefity od Edenred dne Neděle 23. prosince 2018

Najděte na obrázku schovanou kartu Ticket Restaurant a vyhrajte jednu nabitou v hodnotě 500 Kč. Napište nám do...

Zveřejnil(a) Stravenky a volnočasové benefity od Edenred dne Středa 5. září 2018

Kam na vyvážený oběd v Praze? Vybrali jsme pro vás 5 restaurací z projektu FOOD, kde se najíte chutně a kvalitně. Přečtěte si víc v našem novém článku: https://bit.ly/Kam_na_obed_v_Praze

Zveřejnil(a) Stravenky a volnočasové benefity od Edenred dne Úterý 31. července 2018

Za dobu naší spolupráce se nám velice dobře osvědčila kombinace zajímavé a poutavé grafiky a určité formy hry/soutěže, neboť fanoušci stránky Edenred se na Facebook rádi chodí bavit a ideálně vyhrávat. Níže je ukázka TOP příspěvků s nejvyšším dosahem, tak i nejvyšším počtem interakcí:

Najdete schovanou kartu Edenred Benefits? Napište nám, ve kterém sektoru se schovává karta Edenred Benefits a jaký...

Zveřejnil(a) Stravenky a volnočasové benefity od Edenred dne Pondělí 21. ledna 2019

Neomezená dovolená, flexibilní pracovní doba, sportovní vyžití a podpora zdraví. To jsou nejpopulárnější benefity pro...

Zveřejnil(a) Stravenky a volnočasové benefity od Edenred dne Pátek 15. února 2019

Vánoce jsou za dveřmi! Už máte nakoupené všechny dárky? Dejte nám vědět pomocí emotikonů. A nezapomeňte, že i za benefity od Edennred můžete nakoupit skvělé dárky. Třeba knihy, cestování nebo zážitky.

Zveřejnil(a) Stravenky a volnočasové benefity od Edenred dne Středa 19. prosince 2018

  STRATEGIE

Tato strategie nejen zapříčinila podstatný pokles negativních reakcí například v rámci případné zastaralé databáze míst, kde jsou produkty Edenred přijímány (neboť aktualizace míst probíhá průběžně, nicméně místa, kde jsou karty přijímány se mohou často měnit), ale také zajistila markantní nárůst povědomí o značce a produktech Edenred.

Zároveň se zvedly všechny sledované metriky jako organické a virální dosahy, interakce, atd. Mezi konkurenty v této vertikále tak Edenred začal být dominantním hráčem na sociálních sítích.

  VÝSLEDKY

Od začátku spolupráce jsme zaznamenali k prosinci roku 2018 následující výsledky:

5 570 000

Facebook zobrazaní příspěvků
(+ 2 144 % YoY)

3 325 000

dosah stránky
(+ 1 729 % YoY)

17 322

počet interakcí
(+ 257 % YoY)

S agenturou LCG jsme navázali spolupráci v roce 2017, když jsme řešili, kam se posunout dál v komunikaci na sociálních sítích. Vznikla tak dlouhodobá spolupráce, která s sebou přinesla lepší vnímání značky koncovými zákazníky. Spolupráci tak mohu doporučit na trhu všem klientům, kteří řeší svůj brand na sociálních sítích, a to včetně LinkedIn.

Michaela Číhalíková,
Marketing Communication Manager, Edenred

Edenred