29. 11. 2019 | Ondřej Ptáček
Toto rozšíření lze využít pouze ve vyhledávací síti a cílem by mělo být zachycení potenciálních zákazníků hledajících vaše odvětví podnikání, ať už to jsou produkty nebo služby. Velkou výhodou této novinky je, že případní klienti nemusí ani navštívit váš web a rovnou vám na sebe může zanechat kontakt. Ovšem je důležité zmínit, že informace získané vyplněním formuláře, se nevyužívají k personalizaci reklam.
Nastavení těchto rozšíření je naprosto jednoduché a veškeré možnosti nabízení cen a cílení jsou čerpány z kampaně, ke které je rozšíření připojeno. Vše podstatné nastavíte v sekci rozšíření reklam u dané reklamní kampaně.
Veškeré informace, které se vám z formulářů nastřádají, si můžete jednoduše stáhnout v souboru CSV. Pamatujte, že čím častěji stahujete, tím lépe, protože data jsou ukládána pouze na dobu 30 dní.
Automatický feed Vám umožní snazší odesílání dat o vašich produktech, díky čemuž se pro vás Google nákupy stávají snadno dobytou metou. Na tuto revoluční novinku se můžeme těšit ještě v roce 2019.
Chcete-li použít automatické zdroje pro reklamy v Nákupech, je třeba použít následující atributy: id [id], title [název], price [cena], availability [dostupnost], GTIN [EAN] a image_url [url_obrázku].
Fungovat tahle novinka bude úplně jednoduše díky funkci procházení webu. Ta vám projede web od hlavy až k patě a získá tím nejaktuálnější data o produktech z vašich stránek. Jediné, co pro to musíte udělat, je přidat značku strukturovaných dat schema.org. Následně můžete vyzkoušet nástroj na testování strukturovaných dat pro zjistěte, zda je vše správné nastaveno.
Až budete mít automatické feedy v Merchant Centru aktivní, můžete je sledovat v záložce Seznam produktů. Všechna data budou automaticky aktualizována podle návštěvnosti vašich stránek, popřípadě budete moci sami data aktualizovat pomocí doplňkových zdrojů.