13. 1. 2016 | Ing. Waiss Fakiri
Koncem roku 2011 spustil Google službu Nákupy Google, která má konkurovat dnes již zavedeným srovnávačům jako jsou Heuréka nebo Zboží.cz. V Čechách byla spuštěna verze na konci ledna 2013.
Postup je velice jednoduchý. V účtu AdWords klikněte na možnost Nová kampaň – jen vyhledávací síť. Tato forma reklamy je totiž k dispozici jen ve vyhledávací síti Googlu.
Na základě uvedených informací v produktových zdrojích, Google zobrazí reklamu. Pozor! Google nezobrazuje reklamu na základě klíčových slov, ale jen na základě informací obsažených ve zdroji produktů. Proto je nutné informace o produktech pravidelně aktualizovat.
U produktů se zobrazí cena, obrázek produktu a název prodejce. Reklama s produktovými informacemi je oddělena od standardních reklam, zobrazuje se v samostatném poli. Reklama se ale může zobrazovat i spolu s textovými reklamami. Takže můžete dosáhnout to, že se Vám bude současně zobrazovat textová reklama s rozšířením o produkt, plus reklama s produktovými informacemi.
Vyšší návštěvnost a více potencionálních zákazníků.
Relevantnější potencionální zákazníci. Díky aktuálním informacím o produktech získává zákazník mnohem vyšší podnět k nákupu na Vašem webu.
Jednoduché nastavení a správa kampaně.
Široký zásah reklam. Vaše reklama se může zobrazit i dvakrát. Jednou jako produktová reklama a po druhé i jako klasická textová reklama. Za předpokladu, že hledaný výraz je relevantní s reklamou.
Pokud si nevíte s nastavením reklam rady, obraťte se na nás.