2. 8. 2019 | Jan Matyáš
Ačkoliv neexistuje žádný přímý způsob, existuje cesta, jak si pomoci manuálně a ušetřit tak drahocenný čas.
Jedná se o uložené okruhy uživatelů se specifickým cílením, které si např. z důvodu opakovaného používání můžete uložit
a při tvorbě nových kampaní cílení aplikovat znovu, nebo vytvořit právě duplikované audience s drobnými změnami.
Stejně tak je třeba mít okruhy vytvořené pro zjištění překrývání publika, které jsme probírali v jiném blogu.
Stačí jít do business manageru / Ad manageru a následně do menu, kde vybereme Audiences.
Protože zatím bohužel neexistuje rychlý způsob, jak uložená publika duplikovat, musíme si pomoci manuálně:
Po změně dáme uložit jako nové (pozor, neklikat na update, to povede pouze ke změně starého cílení spolu s již aktivními kampaněmi.
Tento postup lze aplikovat i v ad manageru, v úrovni Ad SETu.