29. 7. 2020 | Ondřej Ptáček
Přinášíme vám pár tipů a rad pro Gmail kampaně. Pokud máte dobré výsledky v obsahové síti s umístěním v Gmailu, tak rozhodně doporučujeme reklamy posunout na vyšší level.
Zvolíme vytvořit novou kampaň v obsahové síti a podtyp vybereme Kampaň v Gmailu. Vyplníme jednotlivé kroky jako je rozpočet, nabídky, lokality, jazyky atd….
Při vytváření sestavy máme několik možností jak cílit na naše publikum.
Při vytváření doporučuji vyplnit co nejvíce položek co systém nabízí. Povinný je obrázek, (pouze 1) logo, název firmy, nadpis, popis a cílová URL. Další možnosti jsou, že reklamu si vyšperkujete dle vlastních vizí. Přidejte vlastní upoutávku a výzvu k akci, které se budou zobrazovat v předmětu e-mailu. Dále si můžete vytvořit málý „newsletter“, kde přidáte katalogové obrázky. Nahrát jich můžete až 15, ale zobrazovat v mailu se jich bude maximálně 6. U jednotlivých obrázků si lze definovat URL a button.
A kde se přesně v Gmailu se reklama zobrazí? Jsou 2 možnosti. Buď se zobrazí v záložce Promo akce a nebo může být i v záložce Sociální sítě.
Jestliže budete mít problém reklamy v Gmailu nastavit, nebo nejste s výsledkem zcela spokojeni, tak nám napište a rádi vám poradíme jak z toho vytěžit co nejvíce!