Jaká sociální síť je vhodná pro váš business

2. 4. 2020 | Aneta Procházková

Začínáte podnikat a nevíte, kterou sociální síť zvolit pro váš business? Nebo jste ostřílení obchodní matadoři a právě teď hodláte svým projektem dobýt online vody, ale nevíte která sociální síť je pro vás ta pravá? Podíváme se za vás na zoubek třem nejznámějším sítím – Facebooku, Instagramu a LinkedInu. Pohodlně se usaďte, jdeme na to!

Facebook

Facebook je síť všech sítí. V civilizovaném světě těžko najdete někoho, kdo by o ní za těch 16 let, co hýbe vodami internetu, neslyšel. Je to aktuálně nejrozšířenější a největší sociální platforma. Když podnikáte, je vytvořený firemní profil na Facebooku naprostý základ vaší online identity. Má podrobné statistiky a skvělé možnosti komunikace. Umožňuje zákazníkům komunikovat s vámi a mezi sebou navzájem.

Instagram

Instagram je v první řadě mobilní platforma. Pokud k vašemu podnikání patří i zajímavé obrázky, které můžete pouštět do světa a vzbuzovat emoce, je Instagram to pravé. Když budete tvořit kreativní obsah a vytrváte až do 10 000 followerů, budete odměněni funkcí Swip up. Díky této funkci budete moc do svých stories vkládat odkaz, který sledující přesune na vaši webovou stránku. Tím se váš bussines posune mílovým krokem kupředu.

LinkedIn

Nejlepší volba pro budování osobní značky a sítě kontaktů. LinkedIn je pro většinu lidí velká neznámá a je to škoda, protože je to síť s obrovským potenciálem. Cílovkou jsou často vzdělaní lidé, kteří dosahují vyššího příjmu. Dobře lze na Linkedinu zasáhnout komunitu i B2B. Bohužel je tu dražší reklama a často bývá aktivita uživatelů nižší než u Facebooku a Instagramu.

Která síť při podnikání využíváte nejčastěji?