Klient: STOCK (Jim Beam)
Obor: Bourbon (Alkohol)
Kampaň: FB a IG profily (správa sociálních sítí), Branding, Influencer Marketing
Období spolupráce: 2018 – současnost
Značku Jim Beam jsme v rámci spolupráce se společností Stock započali v říjnu 2018, po tom, co jsme obstáli v tendru mezi tvrdou konkurencí. Hlavní důraz byl kladen na zaktivování nulového obsahu za poslední 3 roky na Facebook stránce a také na kompletním založení Instagram stránky a její vyplnění obsahem.
Vzhledem k tomu, že tedy 3 roky nebyla značka Jim Beam v rámci online propagace nijak aktivní, zaměřili jsme se na zaktivování současných fanoušků na Facebooku a prezentovali jim základní hodnoty značky Jim Beam, kterými se pyšní – „Protože kořeny a naši blízcí nás dělají tím, kým jsme“.
V různých obdobích roku jsme také navázali spolupráci s influencery, kteří se rovněž prostřednictvím postů odkazovali na tradiční hodnoty, důležitost rodiny a síla přátelství, tradic apod.
Obsah zakládáme na našich vlastních fotografiích, které považujeme za autentičtější nežli statické fotky z fotobank.
Snažíme se do všech fotek vkládat určitou emoci spojenou s předem navrženým obsahem ve spojení s místem focení a rekvizitami.
Na Facebooku lidé velice dobře reagují na soutěže a tématické posty vztahující se k aktuálnímu dění (mezinárodní den, světový den apod.).
Za období od začátku spolupráce čili říjen 2018 do konce června 2019 jsme zaznamenali následující výsledky:
5.2 mil. zobrazení Facebook příspěvků (+ 25,454% YoY)
4.9 mil. dosah postů (+ 47 417% YoY)
28,000 interakcí
1.1 mil. zobrazení views příspěvků na Instagram Stories
1,024 mil. dosah postů
215,000 dosah skrze influencer marketing
S agenturou LCG New Media se nám společně podařilo kompletně restartovat přítomnost značky Jim Beam v online prostředí. Znovu jsme nastavili identitu, komunikaci směrem ke spotřebitelům a celkovou vizuální podobu. I přes nižší investiční náklady se pravidelně dostáváme do TOP 4ky mezi konkurenty v počtu interakcí a to díky kvalitě publikovanému obsahu. Společně se nám podařilo oživit, nastartovat a opět zaktivovat fanoušky Jim Beam jak na Facebooku, tak Instagramu. Oceňujeme flexibilitu při spolupráci, smysl pro grafikou úpravu postů a také získávání influencerů pro operativní spolupráci.
Ondřej Balvín,
brand manažer STOCK (Jim Beam)