2. 11. 2016 | Jana Krátká
Pravidelnou aktivitou na Facebooku, kdy fanoušky bavíme či jim předáváme jiný hodnotný obsah, tvoříme na své facebookové stránce komunitu a důvěru. Vedle toho je důležité znát nejen cílovou skupinu svých fanoušků, ale také to, kdy jsou nejvíce na Facebooku aktivní. Čas, kdy jste vy nejvíce aktivní na sociálních sítích, nemusí být stejný, jako u vašich fanoušků.
Příspěvky zveřejňujte hlavně v době, kdy jsou aktivní vaši FB fanoušci. To zjistíte v přehledu na Facebooku (viz obrázek). Časy se mohou ale lišit v pracovních dnech a o víkendu. I tyto informace snadno zjistíte v přehledech na vaší facebookové stránce.
Důležitou roli hraje také počasí, např. když je krásná slunečná neděle, mnoho lidí bude trávit čas venku a v deštivém počasí bude zase většina lidí spíše doma. Stejně tak v dlouhých letních dnech jsou lidé většinou venku nebo na dovolené. Může to ale znamenat, že mají více času na čtení vašeho obsahu.
Pravidelně sledujte aktivitu vašich fanoušků a přinášejte jim hodnotný obsah v době, kdy je větší pravděpodobnost, že ho uvidí a budou na něj reagovat. Časy střídejte. Nepřidávejte příspěvky např. vždy v 20 hod večer, ale i v dalších frekventovaných časech.