Klient: Loterie Korunka, a.s.
Obor: Loterie
Kampaň: FB a IG profily (správa sociálních sítí), Performance & Branding
Období spolupráce: 2017 – současnost
Na podzim 2017 jsme vyhráli tendr a začali jsme pracovat na obsahu pro Loterii Korunku. Dlouhodobě se ukazoval potenciál v sociálních sítích, které nebyly dostatečně využity. Naším hlavním cílem bylo zvýšit aktivitu na Facebooku, zajistit zvýšení organického a virálního zásahu vč. přístupů na web a následně zvýšit konverzní bod na webu (registrace na webu).
Na základě detailní provedené analýzy nad daty klienta jsme zjistili, že fanoušci jsou z podstaty hraví a soutěživí. Nabízelo se tedy zapojit animovanou a nevšední grafiku, která nejen bude lidi bavit a vybízet k interakci, ale také zároveň podpoří daný brand a splnění požadovaných cílů. To vše provázat s daty, custom a lookalike audiencemi a požadované výsledky se dostavily.
Vyhrajte 5000 káček! Taky byste si v mrazivém lednovém počasí raději váleli šunky na pláži? Porozhlédněte se po té naší...
Zveřejnil(a) Korunka dne 10. leden 2018
Odhalte, která tři slova se skrývají za obrázky a písmeny. Za správnou odpověď od nás jeden z vás dostane kšiltovku s logem Korunky a 5 000 káček. Odpovědi pište až do 23.59.
Zveřejnil(a) Korunka dne 4. prosinec 2017
Spočítejte čtverce a vyhrajte antistresový míček a klíčenku od Korunky! Dokážete spočítat všechny čtverce na obrázku?...
Zveřejnil(a) Korunka dne 12. březen 2018
Tato účinná strategie nám zajistila vysoké organické a virální zásahy a zároveň nám zaktivnila lidi mimo stávající klientskou bázi a díky zpětnému cílení na tyto aktivní uživatele jsme začali navyšovat konverze na webu (registraci).
Výsledky se dostavily v podobě opakujících se vysokých virálních a organických dosahů. Tedy nejen na konci roku 2017, ale i v březnu 2018 – tedy v době po nasazení nového algoritmu od Facebook. Zároveň se zvýšil konverzní bod o 150% a Facebook se stal nejvíce konverzním kanálem firmy.
virální dosah
prosinec 2017
virální dosah
březen 2018
zvýšení
konverzního bodu
LCG New Media nás od začátku zaujala svým aktivním a kreativním přístupem. Díky spolupráci dostala naše komunikace na sociálních sítích nový náboj, a i proto se nám daří v těch nejdůležitějších aspektech jako jsou dosah, počet komentářů či míra sdílení porážet konkurenci. Je vidět, že sociální média jsou silnou stránkou agentury. Oceňujeme také přístup jednotlivých členů týmu, kteří se o propagaci naší značky snaží nejen když sedí zrovna v kanceláři. LCG New Media pro nás byla správná volba.
Pavel Heral,
marketingový manažer Loterie Korunka