7. 3. 2022 | Vojtěch Lambert
Fullservisová digitální agentura LCG New Media slaví v únoru 2022 deset let na trhu. K úspěšné první dekádě si nadělila větší prostory, které budou svojí velikostí lépe odpovídat rozrůstajícímu se týmu. Ten aktuálně tvoří 30 lidí, z toho třetina přibyla jen za poslední rok. O třetinu narostl i meziroční obrat agentury, který v roce 2021 dosáhl 43 milionů korun.
Pro mnohé nepředvídatelný rok 2021 skončil pro digitální agenturu LCG New Media velice pozitivně. O třetinu rostl jak tým, tak obrat agentury. Do své účetní závěrky si za uplynulý rok zanese částku 43 milionů korun. „Loni se nám podařilo získat nové skvělé klienty, například značky Pandora, Lotus Bakeries, Roku Gin nebo Acco Brands. Celkově jsme pracovali na více jak 35ti projektech.“ hodnotí uplynulý rok CEO agentury Vojtěch Lambert.
Začátek roku 2022 se pro rostoucí agenturu nese ve znamení rozšiřování kanceláří. „Přikoupili jsme prostory vedle našich současných kanceláří v Karlíně. Celkově se tak prostory LCG New Media zdvojnásobily a mají skoro 400m2. Finalizace kanceláří proběhla koncem února,“ shrnuje Lambert. Cíl obratu za letošní rok si firma stanovila na více jak 50 milionů Kč a očekává také další růst týmu.
LCG New Media se za deset let své existence etablovala jako agentura vyhledávaná u klientů a respektovaná v marketingových kruzích. Doménou jsou zejména brand a performance kampaně v digitálním prostředí.
Níže jsme také shrnuli další hlavní milníky minulého roku:
Na letošní rok připravujeme spousty novinek a inovací. Sledujte nás na blogu a sociálních sítích.