Sociální síť pro profesionály ožije díky novému formátu, který nebude z počátku dostupný pro všechny. Tím není nic jiného, než v poslední době tolik populární video. Jeho délka bude pouhých 30 vteřin a bude mít podobu čtvercového formátu.
Přístup k této nové funkci má nyní však pouze 500 vybraných influencerů, kteří budou skrze videa sdílet své myšlenky a názory na aktuální témata z různých oblastí jako je kultura, vzdělávání nebo inovace.
Pokud vás zajímají doposud uveřejněná videa, můžete se podívat například na tipy od Naomi Simson a Guy Kawasakiho o tom, jak zvládnout váš příští pitch. Nebo byste možná chtěli slyšet o tom, jak by měly školy měřit úspěch. O tom mluví KIPP co-founder Mike Feinberg a edX CEO Anant Agarwal. A o tom, jak bude umělá inteligence měnit pracoviště, mluví Reid Hoffman.
Přestože novou funkci mají k dispozici pouze vyvolení, dá se očekávat, že v brzké době bude dostupná všem.
Odkazy