17. 7. 2020 | Jan Matyáš
Facebook i Instagram nabízí instantní možnost propagace skrze Boost button, který je velmi okleštěnou verzí Business Manageru. Zde je několik důvodů, proč bychom se této možnosti měli spíše vyhýbat, protože postrádá hned několik zásadních možností, díky kterým jsou kampaně výkonnější.
Ačkoliv udělal Facebook několik úprav v posledních letech směrem k lepšímu, nástroj je stále nedostačující z těchto důvodů:
Toto považuji za největší nevýhodu.
Cílení kampaně je definované automaticky na Post Engagement u Facebooku a na Traffic / Reach u nastavení reklam pomocí mobilu na Instagramu.
Pokud chcete cílit na několik separátních cílových skupin, bez BM se bohužel neobejdete.
S Buttonem také ztrácíte i možnost funkce optimalizace, která upřednostňuje automaticky nejlepší cílení.
Stejně jako u AD setů, není možnost nechat pracovat algoritmus a vybrat tu nejlepší kreativu/post z několika možností za vás.
Přicházíte o možnost hrát si s x možnostmi optimalizace doručování reklam.
Možnost kdy si vyberete přesně hodiny a dny, kdy reklama poběží.
Možnost kdy si nastavíte strop pro rozpočet a typ aukce.
Není možnost nechat Facebook určit tu nejlepší variantu textu.
Postrádáte všechny možnosti umístění viz screenshot.
Můžete navolit již vytvořené skupiny, ovšem při práci v BM, můžete vytvářet publika během procesu.