12. 6. 2018 | Tomáš Boleslav
Společnost Google vydala nový nástroj AdWords, který inzerentům pomůže s vytvářením přehledů PPC kampaní.
Nový nástroj je zatím pouze v beta verzi a bude určitě dále vylepšován. Již nyní je ale jasné, že se jedná o velkého pomocníka, který inzerentům ulehčí práci s vytvářením reportů.
Nástroj se integruje přímo do Google Sheets jako bezplatný doplněk.
Umožňuje inzerentům vytvářet přehledy založené na datech AdWords z jednoho nebo více účtů (pokud se přihlásíte pomocí MCC účtu), a to pouze jedním kliknutí.
Inzerenti mohou přizpůsobit přehledy výběrem sloupců, které chtějí do reportu zahrnout, což jim umožňuje zobrazovat pouze ty údaje, které jsou pro ně důležité.
Filtry AdWords lze využít ke zúžení rozsahu údajů přehledů. Po vyplnění více než jednoho přehledu může nástroj zobrazit přehled všech již vytvořených reportů.
Na následujících obrázcích naleznete několik příkladů uživatelského rozhraní:
Jelikož je nástroj připojen ke službě AdWords, lze aktualizovat stávající přehledy nejnovějšími daty. Pokud tedy inzerent vytváří každý měsíc přehledy s použitím stejných datových segmentů, může jednoduše duplikovat report z minulého měsíce a aktualizovat jej pomocí nejčerstvějších dat.
Přehledy lze také jednoduše sdílet s ostatními uživateli pomocí stávajících funkcí Google Sheets.
Pomocí tohoto odkazu nainstalujte nástroj jako doplněk prohlížeče Google Chrome.