1. 2. 2019 | Petr Koubek
Fotka na Instagram, post na Facebook, článek na blog, nebo soutěž pro fanoušky? Kdykoliv musíte zapojit kreativitu, určitě se vám vyplatí položit si na začátku těchto pět otázek.
Proč to vlastně dělám? Co tím chci docílit? Chci lidem ukázat, jak je v mojí vinárně útulno? Chci se pochlubit, že mám můj eshop novou značku krémů? Nebo mají všichni přijít na mojí akci?
Zdá se to jako banalita, ale rozhlédněte se po sociálních sítích a zkuste si u pár postů cvičně zodpovědět tuhle otázku.
Zkuste se na svůj výtvor podívat i z druhé strany. Proč by měl někoho zajímat? Dozví se nějakou informaci? Uvidí něco zajímavého? Bude mu po dočtení jasné, co po něm vlastně chci?
Kdo jsou vaši fanoušci? Ke komu chcete vaším výtvorem mluvit? Podle toho upravte textaci i vizuální stránku vašeho příspěvku.
Punkově ostrý příspěvek s drsňáckým vizuálem asi moc endoprotéz neprodá. Lístek na koncert Visacího zámku by ale mohl.
Nechce se vám do úkolu pustit? Prokrastinujete? Tak tenhle bod je ideální pro vás. Zasurfujte si po internetu a podívejte se, jak se s vaším úkolem poprali ostatní. Nechte se inspirovat.
Nestyďte se zkusit něco, co už udělal někdo jiný. Velmi pravděpodobně to nakonec neuděláte úplně stejně a úplně stejně pravděpodobně to on viděl u někoho jiného.
Prokrastinaci můžete využít i k načtení informací a úkolu, který chcete splnit. Víte dost o kávě ve vaší kavárně a jejím zpracování? Znáte kompletní historii interpreta, který u vás bude vystupovat?
Načerpané informace vás určitě inspirují a navíc budete mít větší pravděpodobnost, že naplníte bod 2.