25. 2. 2022 | Zuzana Chlaňová
I letos vám přinášíme přehled těch nej akcí na rok 2022. Naštěstí se už všechny chystají offline, i když si samozřejmě všichni organizátoři stále nechávají online možnost v rukávu. Nemusíte se tak bát, že přijdete o některou ze svých oblíbených akcí.
Podívejte se, co nás letos čeká a kde se uvidíme:
Kdy: 13. 4. 2022
Kde: PVA EXPO Praha
VSTUP: Základní vstupenka na veletrh – ZDARMA, Konferenční vstupenka – 3 590 Kč
Vstupenky: reshoper.cz
Po dlouhé pauze se konečně vrací oblíbený e-commerce veletrh a konference, které organizuje shoptet.cz. Na veletrhu se můžete těšit na více než 100 vystavovatelů z oblasti e-commerce, partnerskou stage a zajímavou nabídku worskhopů.
I program hlavní konference má rozhodně co nabídnout. Přednášku si chystá např. Honza Bartoš na téma Facebookové reklamy, advokátka Petra Dolejšová na téma konkurence a Radek Hrachovec, specialista na věrnostní programy.
Kdy: 26. 5. 2022
Kde: Jalta Boutique Hotel
VSTUP: 4 450 Kč (v případě registrace do 31. 3. 2022)
Vstupenky: tuesday.cz
Letošní ročník konference se zaměří na novinky a trendy v obsahovém marketingu. Čekají vás opět příklady z praxe, blogy, vlogy, podcasty a mnoho dalšího.
Kompletní seznam přednášejících zatím není uzavřen, proto sledujte web pro další novinky! V případě, že bys nás opět přepadla nějaká bezpečnostní nařízení, organizátoři jsou připraveni konferenci pořádat online.
Kdy: 4. 5. 2022
Kde: DOX+, Praha
VSTUP: Od 7 900 Kč do 10 900 Kč
Vstupenky: communicationsummit.cz
Letošní COMMUNICATION SUMMIT nese podtitul „Konečně osobně!“. Dlouhé tři roky se totiž organizoval pouze v online formě. Hlavním řečníkem byl poměrně nedávno potvrzen Peter Field, známý jako „kmotr“ marketingové efektivity. Tématem celého summitu bude „Hlavně ať to dává smysl“.
Organizátoři se chtějí zaměřit hlavně na smysluplnou brand komunikaci a širší společenský dopad podnikání firem. Mimo hlavního speakera se můžete těšit mimo jiné na Marka Vomočila, PR Leadera pro IKEA ČR, právničku Petru Dolejšovou či Michaelu Franekovou, generální ředitelku Unilever ČR/SROV.
Kdy: 8. 9. 2022
Kde: FA and FIT ČVUT, Thákurova 9, Praha
VSTUP: 1 290 Kč, zdarma pro e-shopery
Vstupenky: shopcamp.cz
Další ročník komunitní e-commerce konference se také plánuje konečně offline. Čeká vás spousta odborných přednášek a praktických workshopů.
Konkrétní program zatím není představen, stále probíhá „nábor“ řečníků. Sledujte webové stránky!
Kdy: 1. 11. 2022
Kde: Konferenční centrum City
VSTUP: 4 950 Kč
Přihlášení projektu: tuesday.cz
Hlavními tématy letošního CIFu bude stoupající vliv sociálních sítí i v oblasti zpravodajství a sdílení aktualit právě prostřednictvím sociálních sítí. Organizátoři chtějí rozebrat, jak na tento vývoj reagují velké mediální domy.
Současně se budou opět prezentovat nové projekty na českém trhu, vývoj reklamního trhu a velké téma roku 2022 – změny v používání cookies a personalizované reklamy. Rozhodně je o co stát!
Kdy: 15. 11. 2022
Kde: Konferenční centrum City
VSTUP: 4 950 Kč, zdarma pro soutěžící projekty
Přihlášení projektu: webtop100.cz, tuesday.cz
Nevíme, jak vy, ale my jsme vždy napjatí a těšíme se. Poslední dva ročníky WebTop100 pro nás byly opravdu výjimečné. Podařilo se nám totiž umístit se dvěma našimi projekty. Konkrétně šlo o uvedení značky Supradyn skrze digitál a Nastartování firmy MAPO plasma po nuceném útlumu.
I letos pro nás organizátoři chystají zajímavé řečníky z oblasti digitálního marketingu, obsahového marketingu či influencer marketingu. Tak se tam vidíme!
A další …
Asi vám chybí zmínka o této akci, ale po dvou online ročnících zatím nejsou žádné další informace, zda a kdy se bude konat letošní ročník. Nezbývá nám než sledovat web www.marketingfestival.cz a těšit se na případné novinky.