10. 7. 2017 | Petra Vrbová
Google je neustálou továrnou na „zlepšováky“ a nové „vychytávky“, a proto před několika dny vypustil do světa novou funkci, a to tzv. Příspěvky na Google (Post on Google).
Tato nová funkce je součástí Google Business. Zde můžete publikovat vaše aktuální nabídky, letní akce, události, které se konají v souvislosti s vaší společností či pouze přidat fotografii s odkazem na vaše webové stránky apod. Jedinou podmínkou je, aby byla vaše firma zaregistrována prostřednictvím Google Business.
Tato funkce je velice užitečná, pokud někdo „vygooglí“ vaši firmu či na ni narazí díky Google Maps, zobrazí se profil vaší firmy a ukáže se mu aktuální příspěvek, který jste publikovali. Jestliže pořádáte seminář, školení, otevíráte novou pobočku, vyhlásíte letní slevy na vaše produkty, tyto události se lidem okamžitě ukáží, viz níže.
Tuto novou funkci naleznete v menu (v Dashboard) v Google Business vaší firmy pod možností Home.
Pro publikování příspěvku vložte fotografii, napište popisek k příspěvku (maximálně 300 slov) a dále zvolte tzv. Call-to-action neboli Výzvu k akci – Learn more (zde vložíte URL adresu, na kterou se odkazujete), Sign up, Buy či Get offer.
Pokud jste všechna pole vyplnili, nyní pouze klikněte na Preview neboli Náhled. Jestliže jste se vzhledem příspěvku spokojení, příspěvek publikujte. Příspěvky na Google uvidíte v rámci informací o vaší společnosti do několika minut.
Společným rysem Google+ a Příspěvky na Google je to, že díky oběma způsobům můžete publikovat své příspěvky a aktuální informace o dění ve vaší společnosti, o nových produktech, speciálních nabídkách apod. Rozdíl je v zobrazování příspěvků - KDE se příspěvky zobrazují.
V rámci Google+ se příspěvek zobrazí na samotném Google+ a ještě navíc i po určitou dobu v rámci Google Search. Co se týče příspěvku v Google (Post on Google), tyto příspěvky se zobrazí pouze pokud vaši firmu někdo vyhledá a na pravé straně prohlížeče se zobrazí profil vaší společnosti, který jste si vytvořili v rámci Google Business.
Google+ příspěvky se zobrazují po vyhledávání klíčových slov obsažených ve vašich příspěvcích, kdežto příspěvky na Google se zobrazí při zobrazení vaší konkrétní firmy (po zadání jména vaší společnosti či prostřednictvím Google Maps apod.)
Jestliže nyní pořádáte speciální letní slevu na vaše výrobky, informujte o tom své fanoušky. Díky publikování příspěvků vás už noví či stálí zákazníci neminou. Více informací zde