Nákup a optimalizování reklamy pro specifická publika v reálném čase
Real-time bidding (RTB) nebo také programatický nákup bannerových a video kampaní je inovativní model inzerce na internetu, který umožňuje nabízet reklamní prostor v reálném čase a umožňuje reklamním sítím a inzerentům přistupovat ke specifickým publikům. RTB využívá sofistikované algoritmy, aby inzerenti mohli získat přesnější data o svých uživatelích a cílit na ně s relevantními reklamami.
V rámci DV360 tvoříme či nakupujeme specifická publika dle definice konkrétní target audience - následně cílíme na konkrétní uživatele, ne cookies, která dnes 20-40% uživatelů na webech vypíná.
Všude kam se PPC dostane jen obtížně
Skrze RTB umístíme vaši reklamu na prémiová místa většiny populárních českých webů, kam se s klasickou PPC reklamou budete špatně dostávat. Můžete využívat interaktivních a animovaných bannerů nebo tzv. brandingů.
Brandové i výkonnostní kampaně na míru
RTB využíváme primárně pro brandové a akviziční kampaně. Zaměřujeme se na vysokou vizibilitu bannerů, proto mají tyto bannery lepší dopad na povědomí o značce. RTB lze využít i výkonnostně se zaměřením na nákup (v případě remarketingu nebo dynamického retargetingu).
Využíváme také komplexní AI systémy, a pokud je kreativa a téma zajímavé, dostáváme se i přes 2% CTR. Tím vzniká zajímavý akviziční kanál v kombinaci s vysokou viditelností značky! Právě vysoká visibilita je jeden z klíčových parametrů pro efektivitu bannerů - visibilitu nastavujeme minimálně 70-80 %. Díky tomu se vaše bannery nenacházejí někde v dolní části stránek, kam se naprostá většina návštěvníků nikdy nepodívá.
Cílení skrze publika
Používáme mj. cílení skrze publika třetích stran. Tyto uživatelské segmenty nakupujeme a modelujeme, abychom zasáhli správnou cílovou skupinu. Chcete podpořit značku a zároveň akvizici například u cestovatelů, mladých rodičů nebo třeba zájemců o fotovoltaiku? Zajistíme pro kampaň konkrétní datová publika.