19. 1. 2021 | Alexandra Laňková
Nejspíš už jste si na stránkách svých klientů všimli upozornění, že 28. února z byznysových účtů zmizí záložka „O nás“, pomocí které firmy nabízejí svým fanouškům podrobný vhled do jejich fungování a informují o historii společnosti i svých cílech do budoucna.
Sekci „O nás“ návštěvník vidí hned po vstoupení na hlavní stránku. Takhle to například vypadá na byznys profilu Festo.
Teď to vypadá, že tato sekce bude sekundárním prvkem, kam se uživatelé budou moci prokliknout přes záložku „Další informace“ a zde si přečíst více o příběhu vaší značky. Od Facebooku to ale bude vyžadovat změnu uspořádání stránky, aby byla v souladu s touto aktualizací.
Pokud chcete k základnímu popisu, který na stránce zůstane, přidat informace navíc, stačí jít do Nastavení, otevřít si Informace o stránce k popisu doplnit.