Mějte přehled o práci týmu specialistů nebo externí agentury.
Před samotným školením se dohodneme, co vás nejvíc zajímá a co jste zvyklí sledovat. Všechno si pak ukážeme ideálně přímo ve vašich GA4. Na konci školení pak dostanete manuál přímo pro vás.
Všechny naše kurzy přizpůsobujeme na míru potřebám klienta. S vedením eshopů se bavíme hlavně o e-commerce měření, u leadových nebo social klientů se zaměřujeme zase na jiné aspekty.
Děkuji za velmi přínosné školení na téma sociální sítě, které bylo šité na míru dle našich požadavků. Profesionální přístup byl vidět jak na přípravě prezentace, tak v průběhu školení. Pan Lambert měl smysluplné odpovědi na všechny moje otázky, líbil se mi přesah který propojuje celý on-line marketing, tak aby vše dávalo smysl.
Po těchto zkušenostech jsme si nechali udělat od LCG audit našich aktivit na sociálních sítích. Dostalo se nám skvěle zpracované prezentace, konkrétních rad a návodů jak řešit nedostatky, které audit odhalil. Vše teď uvádíme v praxi a těšíme se na skvělé výsledky.
Linda Víšková
ERV Evropská pojišťovna, odd. marketingu a komunikace
Školení od LCG New Media pro mě bylo velice přínosné. Všechny media jsem znala, ale pouze z pohledu Hospitality segmentu a pan Lambert mě vysvětlil jak je to v celé šíři. Začala jsem už některé informace a nové znalosti používat a je to pro mě přínosné. Nejvíce mi pomáhá informace, kdy při kterém rozhodování zákazníka při prodeji, používat tu správnou marketingovou kampaň, tak aby byla co nejúčinnější.
Petra Grycová
předsedkyně Pražské krajské sekce Asociace Hotelů a Restaurací ČR
Školení od LCG New Media bylo velmi přínosné, protože byli ochotni připravit individuální školení Google Analytics opravdu šité na míru přímo mým potřebám. Pan Lambert mi vše detailně vysvětlil včetně praktických ukázek. Největší výhodu spatřuji v tom, že jsem se dozvěděla opravdu to, co jsem chtěla a využiji to ke své práci.
Kateřina Holá
TOMMY STACHI s.r.o., produktový koordinátor
Školení bylo velmi poučné a využitelné v praxi a v důležitých oblastech šlo do hloubky. Kladně hodnotíme i formu prezentace a tempo, kdy bylo možné klást okamžité doplňující dotazy. V neposlední řadě děkujeme i za profesionální přístup přednášejících. Výhodné bylo i přizpůsobení školení našim možným termínům.
Ing. Jiří Jeřábek
CIUR a.s., IT manager
Velmi děkuji za přínosné individuální školení marketingu na sociálních sítích, které bylo přizpůsobeno mým požadavkům. Školící měli příjemný a profesionální přístup. Dozvěděla jsem se spoustu nových teoretických znalostí a zároveň i praktických rad. Jistě ve firmě využijeme strategie, analýzy, reklamní kampaně…, které nám byly doporučeny.
Šárka Písaříková
Vandermoortele
Školení jsem si užila a odnesla jsem si spoustu tipů, užitečných rad a informací. Profesionální a vstřícný přístup. Odborníci, kteří vám poradí s tím, co potřebujete. Doporučuji.
Radka Ulmannova
Vandermoortele
Technical Director
Dmitrij Dudnik má za sebou práci v digitální agentuře Actum a do LCG New Media přišel z agentury Ogilvy&Mather. Pracoval na projektech jako například Vodafone, ČMSS, Direct pojišťovnu, České Radiokomunikace nebo Air Bank. V roce 2012 stál u zrodu digitální agentury LCG New Media a v roce 2017 se stal partnerem. Jako technický ředitel zodpovědný za technické řešení kampaní pro klienty, web development a SEO.
Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, Acema, Blancheporte, MAPO plasma, BigBoard, DODO, Hedepy a další. Přednáší na vysoké škole ČVUT na téma online marketing.
Zašlete prosím na email školitele info@lcgnewmedia.cz předem základní informace o vaší firmě a dotazy či problémy, které chcete v návaznosti na školení konzultovat. Školitel si předem vyhradí na každý dotaz čas a následně je s vámi v posledním bloku do detailu probere ve formě case studies.
Pokud nechcete tyto otázky probírat veřejně spolu s ostatními účastníky školení, je možné je probrat zvlášť osobně či přes videokonferenci.
Čas: 9:00 - 16:00
Drobné občerstvení po celý den
Free WiFi