Školení Google Analytics 4

Školení je ideální osobně, ale možná i online forma

Mějte přehled o práci týmu specialistů nebo externí agentury.

  • Zorientujete se v nových Google Analytics 4. Pochopíte, jak pracují a v čem se liší od starších verzí.
  • Zjistíte, kde najdete jednotlivé klíčové metriky, jak s nimi pracovat a jak si přizpůsobit jednotlivé reporty.
  • Školení je rozděleno na 2 tématické bloky (moduly), rozdělené krátkou přestávkou.
  • Cena za 3hodinový kurz je 7900 Kč bez DPH, při více účastnících připravujeme cenu na míru.
  • Školení jde realizovat osobně i online.

Kurz vám přizpůsobíme na míru

Před samotným školením se dohodneme, co vás nejvíc zajímá a co jste zvyklí sledovat. Všechno si pak ukážeme ideálně přímo ve vašich GA4. Na konci školení pak dostanete manuál přímo pro vás.

Všechny naše kurzy přizpůsobujeme na míru potřebám klienta. S vedením eshopů se bavíme hlavně o e-commerce měření, u leadových nebo social klientů se zaměřujeme zase na jiné aspekty.

Obsah kurzu:

1. Blok

  • Přehled o GA4 a jeho rozdílech proti předchozí verzi Universal Analytics.
  • Základní koncepty a terminologie v GA4.
  • Jak (správně) založit GA4 účet.
  • Jak nastavit GA4 účet - nastavení konverzí/eventů, propojení s reklamními účty, revize nastavení.

2. Blok

  • Jak se v novém rozhraní orientovat.
  • Sledování základních událostí (třeba návštěva stránky, konverze, stahování).
  • Nastavení vlastních přehledů.
  • Jak připravit vlastní reporty.

Termíny a objednávka školení:


Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním údajů dle těchto Zásad o zpracování osobních údajů »

Reference:


ERV Evropská pojišťovna

Děkuji za velmi přínosné školení na téma sociální sítě, které bylo šité na míru dle našich požadavků. Profesionální přístup byl vidět jak na přípravě prezentace, tak v průběhu školení. Pan Lambert měl smysluplné odpovědi na všechny moje otázky, líbil se mi přesah který propojuje celý on-line marketing, tak aby vše dávalo smysl.

Po těchto zkušenostech jsme si nechali udělat od LCG audit našich aktivit na sociálních sítích. Dostalo se nám skvěle zpracované prezentace, konkrétních rad a návodů jak řešit nedostatky, které audit odhalil. Vše teď uvádíme v praxi a těšíme se na skvělé výsledky.

Linda Víšková
ERV Evropská pojišťovna, odd. marketingu a komunikace

Asociace hotelů a restaurací ČR

Školení od LCG New Media pro mě bylo velice přínosné. Všechny media jsem znala, ale pouze z pohledu Hospitality segmentu a pan Lambert mě vysvětlil jak je to v celé šíři. Začala jsem už některé informace a nové znalosti používat a je to pro mě přínosné. Nejvíce mi pomáhá informace, kdy při kterém rozhodování zákazníka při prodeji, používat tu správnou marketingovou kampaň, tak aby byla co nejúčinnější.

Petra Grycová
předsedkyně Pražské krajské sekce Asociace Hotelů a Restaurací ČR

TOMMY STACHI s.r.o.

Školení od LCG New Media bylo velmi přínosné, protože byli ochotni připravit individuální školení Google Analytics opravdu šité na míru přímo mým potřebám. Pan Lambert mi vše detailně vysvětlil včetně praktických ukázek. Největší výhodu spatřuji v tom, že jsem se dozvěděla opravdu to, co jsem chtěla a využiji to ke své práci.

Kateřina Holá
TOMMY STACHI s.r.o., produktový koordinátor

CIUR a.s.

Školení bylo velmi poučné a využitelné v praxi a v důležitých oblastech šlo do hloubky. Kladně hodnotíme i formu prezentace a tempo, kdy bylo možné klást okamžité doplňující dotazy. V neposlední řadě děkujeme i za profesionální přístup přednášejících. Výhodné bylo i přizpůsobení školení našim možným termínům.

Ing. Jiří Jeřábek
CIUR a.s., IT manager

Vandermoortele

Velmi děkuji za přínosné individuální školení marketingu na sociálních sítích, které bylo přizpůsobeno mým požadavkům. Školící měli příjemný a profesionální přístup. Dozvěděla jsem se spoustu nových teoretických znalostí a zároveň i praktických rad. Jistě ve firmě využijeme strategie, analýzy, reklamní kampaně…, které nám byly doporučeny.

Šárka Písaříková
Vandermoortele

Vandermoortele

Školení jsem si užila a odnesla jsem si spoustu tipů, užitečných rad a informací. Profesionální a vstřícný přístup. Odborníci, kteří vám poradí s tím, co potřebujete. Doporučuji.

Radka Ulmannova
Vandermoortele

Tyto firmy jsme školili:


O školiteli:


Dmitrij Dudnik

Dmitrij Dudnik

Technical Director

Dmitrij Dudnik má za sebou práci v digitální agentuře Actum a do LCG New Media přišel z agentury Ogilvy&Mather. Pracoval na projektech jako například Vodafone, ČMSS, Direct pojišťovnu, České Radiokomunikace nebo Air Bank. V roce 2012 stál u zrodu digitální agentury LCG New Media a v roce 2017 se stal partnerem. Jako technický ředitel zodpovědný za technické řešení kampaní pro klienty, web development a SEO.

Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, Acema, Blancheporte, MAPO plasma, BigBoard, DODO, Hedepy a další. Přednáší na vysoké škole ČVUT na téma online marketing.


Chcete si ze školení odnést maximum? Využijte konzultace v ceně školení.

Zašlete prosím na email školitele info@lcgnewmedia.cz předem základní informace o vaší firmě a dotazy či problémy, které chcete v návaznosti na školení konzultovat. Školitel si předem vyhradí na každý dotaz čas a následně je s vámi v posledním bloku do detailu probere ve formě case studies.

Pokud nechcete tyto otázky probírat veřejně spolu s ostatními účastníky školení, je možné je probrat zvlášť osobně či přes videokonferenci.

Organizační informace:


  • Školení probíhá v kancelářích společnosti LCG New Media, s.r.o. na adrese Fabrička Offices, Pernerova 659/31a, Praha 8 - Karlín.
  • V ceně školení je zahrnuto drobné občerstvení i nápoje jsou k dispozici během celého školení.
  • Prezentace je následně k dispozici v elektronické podobě v ceně.

Čas: 9:00 - 16:00

Drobné občerstvení po celý den

Free WiFi