Školení Influencer marketingu

Školení je ideální osobně, ale možná i online forma

Díky školení porozumíte komplexní oblasti influencer marketingu. Naučíme vás, jak efektivně spolupracovat s influencery a dosáhnout optimálních výsledků pro váš business. Náš kurz je navržen tak, abyste získali nejen teoretické znalosti, ale i praktické dovednosti, které vám pomohou v této rostoucí oblasti digitálního marketingu.

Influenceři jsou dnes efektivní jak pro brandové, tak i výkonnostní strategie, a jejich zapojení výrazně zvyšuje důvěryhodnost značky.

Proč by měl být influencer marketing součástí vaší strategie? Při vhodném výběru a nastavení strategie v rámci influencer marketingu můžete těžit ze spousty výhod, které tato forma komunikace přináší:

  • Zasažení nového publika autentickou formou,
  • budování silné a důvěryhodné značky skrze doporučení od někoho, koho lidé znají/mají rádi - lidé věří lidem a ne značkám,
  • zasažení lidí, kteří používají ad blocker (26,5 % lidí v ČR ho využívá - Datareportal, 2024),
  • zbraň proti bannerové slepotě - lidé jsou přehlceni reklamním sdělením a často je přehlíží,
  • kvalitně vytvořený kontent do komunikace/kampaní,
  • podporu prodejů.

Získejte maximum z každé influencer spolupráce:

  • Jak najít, vybrat a oslovit vhodné influencery.
  • Jak správně nastavit spolupráce a na co si dát pozor ve smlouvách.
  • Jak měřit výsledky.
  • Podíváme se na nejčastější chyby v rámci influencer marketingu.
  • Cena za 3hodinový kurz je 7900 Kč bez DPH, při více účastnících připravujeme cenu na míru.
  • Školení jde realizovat osobně i online.

Kurz vám přizpůsobíme na míru

Před samotným školením se dohodneme, co vás nejvíc zajímá, jakých výsledků chcete pomocí influencer marketingu dosahovat a jak funguje váš ostatní marketing. Podle toho pak připravíme kurz jako takový.

Všechny naše kurzy přizpůsobujeme na míru potřebám klienta, ať už je cílem zvýšit povědomí o brandu, představit benefity služby či produktů, nebo zajistit konverze.

Obsah kurzu:

Úvod

  • Seznámení s principy influencer marketingu

1. Blok

  • Identifikace cílů
  • Výběr influencerů, strategie pro identifikaci vhodných spoluprací, nástroje
  • Sestavení efektivní strategie, cíle

2. Blok

  • Jednání s influencery, smlouvy
  • Revize výstupů
  • Měření výkonu

Termíny a objednávka školení:


Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním údajů dle těchto Zásad o zpracování osobních údajů »

Reference:


ERV Evropská pojišťovna

Děkuji za velmi přínosné školení na téma sociální sítě, které bylo šité na míru dle našich požadavků. Profesionální přístup byl vidět jak na přípravě prezentace, tak v průběhu školení. Pan Lambert měl smysluplné odpovědi na všechny moje otázky, líbil se mi přesah který propojuje celý on-line marketing, tak aby vše dávalo smysl.

Po těchto zkušenostech jsme si nechali udělat od LCG audit našich aktivit na sociálních sítích. Dostalo se nám skvěle zpracované prezentace, konkrétních rad a návodů jak řešit nedostatky, které audit odhalil. Vše teď uvádíme v praxi a těšíme se na skvělé výsledky.

Linda Víšková
ERV Evropská pojišťovna, odd. marketingu a komunikace

Asociace hotelů a restaurací ČR

Školení od LCG New Media pro mě bylo velice přínosné. Všechny media jsem znala, ale pouze z pohledu Hospitality segmentu a pan Lambert mě vysvětlil jak je to v celé šíři. Začala jsem už některé informace a nové znalosti používat a je to pro mě přínosné. Nejvíce mi pomáhá informace, kdy při kterém rozhodování zákazníka při prodeji, používat tu správnou marketingovou kampaň, tak aby byla co nejúčinnější.

Petra Grycová
předsedkyně Pražské krajské sekce Asociace Hotelů a Restaurací ČR

TOMMY STACHI s.r.o.

Školení od LCG New Media bylo velmi přínosné, protože byli ochotni připravit individuální školení Google Analytics opravdu šité na míru přímo mým potřebám. Pan Lambert mi vše detailně vysvětlil včetně praktických ukázek. Největší výhodu spatřuji v tom, že jsem se dozvěděla opravdu to, co jsem chtěla a využiji to ke své práci.

Kateřina Holá
TOMMY STACHI s.r.o., produktový koordinátor

CIUR a.s.

Školení bylo velmi poučné a využitelné v praxi a v důležitých oblastech šlo do hloubky. Kladně hodnotíme i formu prezentace a tempo, kdy bylo možné klást okamžité doplňující dotazy. V neposlední řadě děkujeme i za profesionální přístup přednášejících. Výhodné bylo i přizpůsobení školení našim možným termínům.

Ing. Jiří Jeřábek
CIUR a.s., IT manager

Vandermoortele

Velmi děkuji za přínosné individuální školení marketingu na sociálních sítích, které bylo přizpůsobeno mým požadavkům. Školící měli příjemný a profesionální přístup. Dozvěděla jsem se spoustu nových teoretických znalostí a zároveň i praktických rad. Jistě ve firmě využijeme strategie, analýzy, reklamní kampaně…, které nám byly doporučeny.

Šárka Písaříková
Vandermoortele

Vandermoortele

Školení jsem si užila a odnesla jsem si spoustu tipů, užitečných rad a informací. Profesionální a vstřícný přístup. Odborníci, kteří vám poradí s tím, co potřebujete. Doporučuji.

Radka Ulmannova
Vandermoortele

Tyto firmy jsme školili:


O školiteli:


Vojtěch Lambert

Ing. Pavlína Pospíšilová

Head of Project Management

Pavlína Pospíšilová získala titul inženýr v oboru Ekonomika a management na VŠE v Praze a část studia absolvovala na Goizueta Business School v Emory University.

V agentuře LCG New Media působí od roku 2019, kde začínala právě na pozici influencer specialisty. Postupně se skrz pozici projektového manažera dostala až k Head of Project Management, kde mimo jiné také zastřešuje právě oddělení influencer marketingu.

Od roku 2019 řídila projekty, jako jsou HONOR, Pandora, Cinema City a mnoho dalších. Vedla kampaně, které nejen budují značku, ale i zvyšují prodeje. Pavlína také zajišťovala influencerské kampaně pro klienty z různých oblastí působení. V rámci elektroniky pro značku HONOR, v potravinářském průmyslu například pro Bruschette Maretti, v rámci zdravotnictví pro Supradyn a Schulke a několik kampaní pro fashion značky.


Chcete si ze školení odnést maximum? Využijte konzultace v ceně školení.

Zašlete prosím na email školitele info@lcgnewmedia.cz předem základní informace o vaší firmě a dotazy či problémy, které chcete v návaznosti na školení konzultovat. Školitel si předem vyhradí na každý dotaz čas a následně je s vámi v posledním bloku do detailu probere ve formě case studies.

Pokud nechcete tyto otázky probírat veřejně spolu s ostatními účastníky školení, je možné je probrat zvlášť osobně či přes videokonferenci.

Organizační informace:


  • Školení probíhá v kancelářích společnosti LCG New Media, s.r.o. na adrese Fabrička Offices, Pernerova 659/31a, Praha 8 - Karlín.
  • V ceně školení je zahrnuto drobné občerstvení i nápoje jsou k dispozici během celého školení.
  • Prezentace je následně k dispozici v elektronické podobě v ceně.

Čas: 9:00 - 16:00

Drobné občerstvení po celý den

Free WiFi