Školení Linkedin

Školení je nyní i formou online workshopu

Osobní i firemní strategie působení na největší profesní sociální síti.

  • Zorientujete se v prostředí Linkedin a úrovních profilů
  • Naučíte se vybudovat funkční profil a komunikovat správný obsah z pozice firmy nebo osoby
  • Dozvíte se, jak profily prakticky využít pro podporu businessu
  • Školení je rozděleno na 4 tématické bloky (moduly) ve dvou dnech, v každém dni rozdělené krátkou přestávkou
  • Cena za 2x 3hodinový kurz je 14 900 Kč bez DPH, při více účastnících připravujeme cenu na míru.
  • Školení jde realizovat osobně i online

Kurz vám přizpůsobíme na míru

Před samotným školením se dohodneme, co vás nejvíc zajímá, co je cílem vaší komunikace. Všechny naše kurzy přizpůsobujeme na míru potřebám klienta.

Obsah kurzu:

1. Blok

  • Přehled Linkedin, statistiky, funkce, čísla a uživatelé
  • Osobní vs. firemní profil - rozdíly a výhody
  • Jak budovat osobní profil/značku
  • SSI – Social Selling Index
  • Propojení firemního a osobního profilu
  • Advokacie firmy - pravidla, propojení, práce s obsahem

2. Blok

  • Pravidla tvorby obsahu – co funguje a nefunguje (best practice) – např. postování, hashtags, sdílení, sledování, atd.
  • Jak vybudovat svůj profil - krok po kroku
  • Placené funkce a možnosti - placený profil, Sales Navigator
  • Praktické vyzkoušení (např. tvorba postu + zhodnocení postování)

3. Blok (Den 2)

  • Komplexní příprava komunikační strategie pro firmu či osobu (popř. obojí) od A do Z

4. Blok (Den 2)

  • Implementace ve firmě, zapojení lidíříprava podkladů, centrální hub, sdílení obsahu, atd.

Termíny a objednávka školení:


Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním údajů dle těchto Zásad o zpracování osobních údajů »

Reference:


ERV Evropská pojišťovna

Děkuji za velmi přínosné školení na téma sociální sítě, které bylo šité na míru dle našich požadavků. Profesionální přístup byl vidět jak na přípravě prezentace, tak v průběhu školení. Pan Lambert měl smysluplné odpovědi na všechny moje otázky, líbil se mi přesah který propojuje celý on-line marketing, tak aby vše dávalo smysl.

Po těchto zkušenostech jsme si nechali udělat od LCG audit našich aktivit na sociálních sítích. Dostalo se nám skvěle zpracované prezentace, konkrétních rad a návodů jak řešit nedostatky, které audit odhalil. Vše teď uvádíme v praxi a těšíme se na skvělé výsledky.

Linda Víšková
ERV Evropská pojišťovna, odd. marketingu a komunikace

Asociace hotelů a restaurací ČR

Školení od LCG New Media pro mě bylo velice přínosné. Všechny media jsem znala, ale pouze z pohledu Hospitality segmentu a pan Lambert mě vysvětlil jak je to v celé šíři. Začala jsem už některé informace a nové znalosti používat a je to pro mě přínosné. Nejvíce mi pomáhá informace, kdy při kterém rozhodování zákazníka při prodeji, používat tu správnou marketingovou kampaň, tak aby byla co nejúčinnější.

Petra Grycová
předsedkyně Pražské krajské sekce Asociace Hotelů a Restaurací ČR

TOMMY STACHI s.r.o.

Školení od LCG New Media bylo velmi přínosné, protože byli ochotni připravit individuální školení Google Analytics opravdu šité na míru přímo mým potřebám. Pan Lambert mi vše detailně vysvětlil včetně praktických ukázek. Největší výhodu spatřuji v tom, že jsem se dozvěděla opravdu to, co jsem chtěla a využiji to ke své práci.

Kateřina Holá
TOMMY STACHI s.r.o., produktový koordinátor

CIUR a.s.

Školení bylo velmi poučné a využitelné v praxi a v důležitých oblastech šlo do hloubky. Kladně hodnotíme i formu prezentace a tempo, kdy bylo možné klást okamžité doplňující dotazy. V neposlední řadě děkujeme i za profesionální přístup přednášejících. Výhodné bylo i přizpůsobení školení našim možným termínům.

Ing. Jiří Jeřábek
CIUR a.s., IT manager

O školiteli:


Vojtěch Lambert

Mgr. Vojtěch Lambert

CEO, Consultant & Online strategist

Vojtěch Lambert vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American Univesity. V roce 2012 založil LCG New Media. Předtím byl v rámci skupiny LCG součástí komplexních restrukturalizací několika korporací, kde se podílel na rozvoji obchodu a marketingu.

Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Pravidelně publikuje články a názory na dění v digitálním prostředí v Marketing&Media, Mediáři, a dalších. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, Edenred, HradyCZ, Bubbleology, Omega Pharma, BigBoard, Galerie Harfa a další.

Pro Business Institut sestavil a vede modul Online marketing v rámci MBA programu. Přednáší na odborných konferencích a vysokých školách (ČVUT nebo VŠE).


Chcete si ze školení odnést maximum? Využijte konzultace v ceně školení.

Zašlete prosím na email školitele info@lcgnewmedia.cz předem základní informace o vaší firmě a dotazy či problémy, které chcete v návaznosti na školení konzultovat. Školitel si předem vyhradí na každý dotaz čas a následně je s vámi v posledním bloku do detailu probere ve formě case studies.

Pokud nechcete tyto otázky probírat veřejně spolu s ostatními účastníky školení, je možné je probrat zvlášť osobně či přes videokonferenci.

Organizační informace:


  • Školení probíhá v kancelářích společnosti LCG New Media, s.r.o. na adrese Fabrička Offices, Pernerova 659/31a, Praha 8 - Karlín.
  • V ceně školení je zahrnut oběd, drobné občerstvení i nápoje jsou k dispozici během celého školení.
  • Prezentace je následně k dispozici v elektronické podobě v ceně.
  • Kapacita školení je max. 8 osob.

Čas: 9:30 - 17:30

Tištěná prezentace pro vaše poznámky

Oběd + občerstvení po celý den

Free WiFi