Marketing na sociálních sítích pro manažery:
obsah, kampaně, influencer marketing

Školení je ideální osobně, ale možná i online forma

  • Kurz je složen ze 2 tříhodinových bloků. Je možné je absolvovat najednou, ale doporučujeme rozložit do dvou dní.
  • Během školení získáte přehled o aktuálních trendech a novinkách v online světě, naučíte se strategii pro přípravu kvalitního obsahu i kampaní a také pochopíte specifika řízení spolupráce s influencery.
  • Školení je doplněno o příklady z praxe a jejich dopady na business, včetně diskuse nad aktuálními výzvami, kterým ve vaší firmě čelíte.
  • Cena za kurz je 9900 Kč bez DPH, při více účastnících pak připravujeme výhodnou cenu na míru.

Kurz je určen pro manažery sociálních sítí

Veškerá problematika je probírána z pohledu manažera, který má na starosti sociální sítě a propagaci firmy.

Na konci kurzu budete rozumět marketingu na sociálních sítích

Na konci kurzu budete rozumět přípravě obsahu od koncepce až po jednotlivé příspěvky, kampaním a influencer marketingu. Porozumíte současným trendům v rámci jednotlivých sociálních sítí a jaké jsou pro vaší propagaci nejvhodnější.

Obsah kurzu:

Úvod do sociálních sítí

  • Nejpoužívanější sociální sítě.
  • Ostatní sociální sítě.
  • Aktuální statistiky, trendy a algoritmy.
  • Na co která síť je/není vhodná.
  • Analýza uživatelů jednotlivých sociálních sítí a jejich potenciál pro různé druhy firem.

1. Blok: Obsah na sociálních sítích: Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn

  • Strategie tvorby obsahu pro různé účely.
  • Tonalita.
  • Hlavní komunikační linka.
  • Jak používat data při tvorbě obsahu a kde je vzít.
  • Frekvence postů a kdy postovat pro dosažení nejvyššího výkonu.
  • Konkrétní příklady.

2. Blok: Kampaně na sociálních sítích: Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin

  • Social kampaně dle druhu (engagement, výkon, brand atd.), kdy je (ne)využít.
  • Klíčové formáty pro jednotlivé sociální sítě a kdy je (ne)použít.
  • Vliv grafiky a formátu na úspěšnost obsahu/kampaní. A/B testování.
  • Jak pracovat s daty při cílení kampaní.
  • Jak připravit úspěšnou reklamní kampaň na sociálních sítích.

3. Blok: influencer marketing

  • Influenceři a mikroinfluenceři – celý proces od vyhledání, přes oslovení, vyjednávání podmínek až po dojednání finální podoby spolupráce.
  • Podle čeho vyhodnotit autenticitu a přínos influencera.
  • Jak rozpoznat fake followers.
  • Vybrané příklady spolupráce s influencery + příklady reálného dopadu na business.
  • Soutěže - organizace, podmínky a losování.

4. Blok: diskuse – sociální sítě a influenceři ve vaší firmě, case studies

  • Řešení konkrétních problémů, které zašlou účastníci školení předem.
  • Case studies a reálné příklady z praxe.

Termíny a objednávka školení:


Odesláním formuláře souhlasím se zpracováním údajů dle těchto Zásad o zpracování osobních údajů »

Reference:


ERV Evropská pojišťovna

Děkuji za velmi přínosné školení na téma sociální sítě, které bylo šité na míru dle našich požadavků. Profesionální přístup byl vidět jak na přípravě prezentace, tak v průběhu školení. Pan Lambert měl smysluplné odpovědi na všechny moje otázky, líbil se mi přesah který propojuje celý on-line marketing, tak aby vše dávalo smysl.

Po těchto zkušenostech jsme si nechali udělat od LCG audit našich aktivit na sociálních sítích. Dostalo se nám skvěle zpracované prezentace, konkrétních rad a návodů jak řešit nedostatky, které audit odhalil. Vše teď uvádíme v praxi a těšíme se na skvělé výsledky.

Linda Víšková
ERV Evropská pojišťovna, odd. marketingu a komunikace

Asociace hotelů a restaurací ČR

Školení od LCG New Media pro mě bylo velice přínosné. Všechny media jsem znala, ale pouze z pohledu Hospitality segmentu a pan Lambert mě vysvětlil jak je to v celé šíři. Začala jsem už některé informace a nové znalosti používat a je to pro mě přínosné. Nejvíce mi pomáhá informace, kdy při kterém rozhodování zákazníka při prodeji, používat tu správnou marketingovou kampaň, tak aby byla co nejúčinnější.

Petra Grycová
předsedkyně Pražské krajské sekce Asociace Hotelů a Restaurací ČR

TOMMY STACHI s.r.o.

Školení od LCG New Media bylo velmi přínosné, protože byli ochotni připravit individuální školení Google Analytics opravdu šité na míru přímo mým potřebám. Pan Lambert mi vše detailně vysvětlil včetně praktických ukázek. Největší výhodu spatřuji v tom, že jsem se dozvěděla opravdu to, co jsem chtěla a využiji to ke své práci.

Kateřina Holá
TOMMY STACHI s.r.o., produktový koordinátor

CIUR a.s.

Školení bylo velmi poučné a využitelné v praxi a v důležitých oblastech šlo do hloubky. Kladně hodnotíme i formu prezentace a tempo, kdy bylo možné klást okamžité doplňující dotazy. V neposlední řadě děkujeme i za profesionální přístup přednášejících. Výhodné bylo i přizpůsobení školení našim možným termínům.

Ing. Jiří Jeřábek
CIUR a.s., IT manager

Vandermoortele

Velmi děkuji za přínosné individuální školení marketingu na sociálních sítích, které bylo přizpůsobeno mým požadavkům. Školící měli příjemný a profesionální přístup. Dozvěděla jsem se spoustu nových teoretických znalostí a zároveň i praktických rad. Jistě ve firmě využijeme strategie, analýzy, reklamní kampaně…, které nám byly doporučeny.

Šárka Písaříková
Vandermoortele

Vandermoortele

Školení jsem si užila a odnesla jsem si spoustu tipů, užitečných rad a informací. Profesionální a vstřícný přístup. Odborníci, kteří vám poradí s tím, co potřebujete. Doporučuji.

Radka Ulmannova
Vandermoortele

Tyto firmy jsme školili:


O školiteli:


Vojtěch Lambert

Mgr. Vojtěch Lambert

CEO, Consultant & Online strategist

Vojtěch Lambert vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American Univesity. V roce 2012 založil LCG New Media. Předtím byl v rámci skupiny LCG součástí komplexních restrukturalizací několika korporací, kde se podílel na rozvoji obchodu a marketingu.

Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Pravidelně publikuje články a názory na dění v digitálním prostředí v Marketing&Media, Mediáři, a dalších. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, Edenred, HradyCZ, Bubbleology, Omega Pharma, BigBoard, Galerie Harfa a další.

Pro Business Institut sestavil a vede modul Online marketing v rámci MBA programu. Přednáší na odborných konferencích a vysokých školách (ČVUT nebo VŠE).


Chcete si ze školení odnést maximum? Využijte konzultace v ceně školení.

Zašlete prosím na email školitele info@lcgnewmedia.cz předem základní informace o vaší firmě a dotazy či problémy, které chcete v návaznosti na školení konzultovat. Školitel si předem vyhradí na každý dotaz čas a následně je s vámi v posledním bloku do detailu probere ve formě case studies.

Pokud nechcete tyto otázky probírat veřejně spolu s ostatními účastníky školení, je možné je probrat zvlášť osobně či přes videokonferenci.

Organizační informace:


  • Školení probíhá v kancelářích společnosti LCG New Media, s.r.o. na adrese Fabrička Offices, Pernerova 659/31a, Praha 8 - Karlín.
  • V ceně školení je zahrnuto drobné občerstvení i nápoje jsou k dispozici během celého školení.
  • Prezentace je následně k dispozici v elektronické podobě v ceně.

Čas: 9:00 - 16:00

Drobné občerstvení po celý den

Free WiFi