30. 1. 2018 | Jan Matyáš
Nedostatek kvalitních zaměstnanců je nyní bezesporu problematikou většiny firem. Není tedy divu, že je tomu pár dní, co Facebook oznámil další dostupnou funkci usnadňující nábor zaměstnanců. Jedná se o klasický post na vaší firemní stránce, ovšem s rozšířeným rozhraním, které poskytuje více informací o dané pozici.
Post na nábor pozice vytvoříte jako klasický příspěvek, akorát vyberete typ Publish a job post.
Při vytváření příspěvku se vám otevře několik polí pro specifika dané pozice.
Z hlediska zájemce o pozici vypadá příspěvek po rozkliknutí takto:
V případě zájmu, může dotyčný rovnou zaslat žádost:
Pokud dojde k vyplnění žádosti, Facebook vás na něj upozorní. Také vám dorazí email a zpráva do Messengeru.
Náborové posty jsme podrobili testování, kdy jsme u několika pozic zkoušeli nejdříve podporovat posty (Post Engagement) a následně spouštět se stejným cílením klasické PPC posty (s proklikem na dopadovou stránku s formulářem).
Testovali jsme několik pozic, které vykazovaly zhruba stejné hodnoty, a dosáhli jsme těchto výsledků:
Post Engagement – náborový post
Klasické PPC
Post Engagement
PPC
Post Engagement
PPC
Z testování můžeme vyvodit následující závěry:
Závěrem bychom rádi dodali, že náborové posty na Facebooku se nehodí na každou pozici a tato platforma slouží jako podpůrná. Rozhodně bychom doporučovali pro hledání zaměstnanců sociální síť LInkedIN.
Za nás budeme určitě dál preferovat klasické PPC reklamy. A jak jste dopadli vy? Nebojte se napsat do komentářů vaše zkušenosti s náborovými posty. – Třeba se vám dařilo lépe.