10. 3. 2016 | Ing. Waiss Fakiri
Twitter v březnu oznámil spuštění dvou nových nástrojů, které firmám prostřednictvím Twitteru usnadní poskytování zákaznické péče a získávání zpětné vazby od svých followerů.
Twitter uvádí, že podle výsledků průzkumu je u některých firem více než 80 % ze všech zákaznických požadavků zaslaných přes sociální sítě realizováno právě na Twitteru. Právě tato skutečnost přiměla Twitter usnadnit komunikaci mezi firmami a uživateli pomocí dvou nových nástrojů.
První vylepšení se týká konverzace mezi followery a firmami. Konverzace mezi firmami a followery obvykle začíná v tweetech, následně je ale často nutné přejít do soukromé konverzace, kde se předávají osobní a citlivé údaje, které nelze zveřejňovat. Nově tedy budou moci firmy přidávat do svých tweetů call-to-action odkaz „Send a Direct Message“, díky kterému mohou uživatelé ihned zahájit soukromou konverzaci s firmou.
Druhým nově spuštěným nástrojem mohou firmy získávat zpětnou vazbu od svých followerů ihned po skončení konverzace, kdy se jim následně objeví anonymní dotazník hodnotící proběhlou interakci. Výsledky pak firmy uvidí ve formě ukazatelů míry loajality zákazníků (Net Promoter Score - NPS) a míry spokojenosti zákazníků (Customer Satisfaction - CSAT).
Twitter plánuje tyto nové dva nástroje spustit i u partnerských třetích stran jako jsou Sprinklr, Spredfast, Conversocial, Lithium, Hootsuite, Salesforce, Sprout Social a Sparkcentral.