11. 1. 2019 | Daniela Lambertová
Přijde vám, že hodnota kvalitního obsahu se s okamžikem jeho zveřejnění pomalu vytrácí? Myslíte si, že jednou zveřejněný post musí po čase upadnout v zapomnění? Není důvod. Když už nad obsahem trávíte hodiny, abyste ho doladili k dokonalosti, dejte mu příležitost oslovit široké publikum ne jedním, ale hned několika různými způsoby.
Řídíte se pravidlem, že jednou napsaný text je text, na který se nesahá? Zapomeňte na předsudky. Jakkoli se recyklování obsahu může zdát copywritersky neetické, může vám naopak přinést dobré výsledky.
Máte ve své sbírce facebookových příspěvků takové trumfy, které dokázaly oslovit velkou část nových uživatelů? Proč se marně snažit o inovaci, když vám na dně feedu leží nedoceněný poklad. U obsahu, který vám už jednou zajistil vysoké dosahy, je téměř zaručeno, že bude mít podobně vysoké reakce, když ho do světa pošlete znovu. Opětovným podpořením takového příspěvku nic neztratíte, naopak oslovíte další nové uživatele a těm stávajícím se připomenete.
Hemží se vaše komentáře na sítích zvídavými dotazy? Využijte své odpovědi jako vhodný nástroj k sepsání zajímavých rad a tipů s cílem pomoci svým fanouškům, zákazníkům. Uvidíte, že lidé vaši snahu ocení. Blogováním navíc získáte i další využitelný obsah pro své sítě.
Píšete blog a máte na něm spoustu článků? Pak taky s jistotou víte, co vaše fanoušky nejvíc zajímá a která témata zaznamenala největší ohlasy. Dejte si tu práci a sesbírejte ty nejlepší příspěvky k danému tématu. Pozvedněte jejich kvalitu na vyšší level novými poznatky, přidejte to, co na blogu chybí a vydejte pro čtenáře zcela „nový“ obsah.
Blogování má v tomto ohledu i další výhody. Kromě užitečných informací můžete sdílet i další zajímavá fakta, na která během psaní narazíte. Rozkouskujte své poznatky, strategie a statistiky do jednotlivých postů, které čtenářům nesežerou tolik času, jako čtení blogu. Takové posty mohou navíc přinášet odpovědi na otázky, které neznají.
Je vám líto hodin strávených nad tvorbou fajnové prezentace, kterou kromě posluchačů v sále nikdo další neuvidí? Zpracujte ty nejdůležitější fakta do poutavé infografiky pomocí obrázku nebo animace. Jejich obliba stále vzrůstá a platí, čím zajímavější, tím větší šance na přečtení a sdílení.
Možností, jak se vrátit ke starému obsahu a vtisknout mu úplně nový směr využití, existuje hodně. Nenechávejte vaše nejlepší obsahové počiny pohltit čas, ale naopak v nich hledejte jejich nevyužitý potenciál.